Elaaa Skrivet 16 April 2008 Rapport Dela Skrivet 16 April 2008 Hej! På senaste tiden när jag spelat the sims - makin magic så har mina simmar hostat, nyst och gråtit!! De e iaf så de har verkat..!! Finns de nån här som kan komma med nå tips om hur man får bort de?? Jag har använt formeln "bli glad" (healing) på mina simmar hela tiden..!! Skulle de kanske va så att de blir "biverkningar" ?? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johaan1995 Skrivet 16 April 2008 Rapport Dela Skrivet 16 April 2008 Har du Fritid? Om du har det så välj en andra abition (Om du inte har familjeambition) Och då kan man välja "Mormors tröstsoppa och då lagar "Simmen" det (Finns på kylskåpet) och då äter de och blir frisk! :D :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Titowam Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 Johan? HAN PRATAR OM ETTAN XD. Jag vet inte, det har aldrig hänt mig. Men kanske behöver dom något behov, kanske lite städning? Det brukar vara det som dom hostar av, att det är stökigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 21 April 2008 Rapport Dela Skrivet 21 April 2008 pölöjöjöjöjöjöjing skaffa marsvins-tavlan och laga en vit dryck med laboratoriet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 vila mycket. minns inte ettan så bra, men tror det är så man kan göra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johaan1995 Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Johan? HAN PRATAR OM ETTAN XD. Jag vet inte, det har aldrig hänt mig. Men kanske behöver dom något behov, kanske lite städning? Det brukar vara det som dom hostar av, att det är stökigt. Oj... hehe... Pinsamt... Sorry. :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nizze10 Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Ett bra tips är att vila mycket, eller läsa en bok. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg