KNASEN Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 jag vet men jag tycker att den sidan är mongo jag hittar inget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knuckles^ Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 när du kommer in ser du till vänster *search*. Skriv vad du söker på t. ex. golden sun. Då kommer det upp så man kan välja hjälp eller fusk. Välj hjälp. Då finns det ett ställe där man ska trycka då får man se en jinn lista!! :D Fattar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 (redigerat) det kommer inte upp hjälp eller fusk! det kommer en lista på sökträffar och liknade spel! Redigerat 1 April 2004 av KNASEN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knuckles^ Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Den här borde väll vara rätt... http://db.gamefaqs.com/portable/gbadvance/...sun_2_djinn.txt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 tack nu har jag dom snart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knuckles^ Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 SUVERÄNT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isaac Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 alla säger atyt man ska ltea på gamefaq men ja hittar inget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isaac Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 finns det fusk alltså fusk till gs2??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg