Gäst EDOBEM Skrivet 16 April 2008 Rapport Dela Skrivet 16 April 2008 (redigerat) Jag började om på OOT för några dagar sen och har fått en ko till mitt hus, finns det några fler saker man kan få till sitt hus/Kokiri Village? *EDIT* Vet du inte behöver du inte skriva. Redigerat 16 April 2008 av EDOBEM Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 18 April 2008 Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 Kom igen då nån måste väl veta om det finns fler grejer eller inga fler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 kan man få en ko till sitt hus ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 Ja. absolut ingen som vet ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 det visste inte jag heller att man kunde få en ko till sitt hus, hur långt i spelet har du kommit? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 Klarat eldtemplet men man behöver bara ha blivit stor för att kunna få en ko :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 jag har klarat hela spelet för lenge sen men jag börjadeom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 21 April 2008 Rapport Dela Skrivet 21 April 2008 Jag har klarat spelet på en annan sparfil :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg