kevin942 Skrivet 17 April 2008 Rapport Dela Skrivet 17 April 2008 :D nu i vissa länder så har det kommit så kallade multi-spel som det finns emellan 50-100 spel i ett och om inte mer!! Dom började redan komma ut förra året med fyra spel och sådär. Jag köpte 92 i ett i thailand som funkar super bra !!! Man kan också köpa kort med t.e.x 4 gb och ladda ner ett antal spel helt själv !!! En bra nyhet för dig som ska utomlands. :rolleyes: :rolleyes: ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 :D nu i vissa länder så har det kommit så kallade multi-spel som det finns emellan 50-100 spel i ett och om inte mer!! Dom började redan komma ut förra året med fyra spel och sådär. Jag köpte 92 i ett i thailand som funkar super bra !!! Man kan också köpa kort med t.e.x 4 gb och ladda ner ett antal spel helt själv !!! En bra nyhet för dig som ska utomlands. :rolleyes: :rolleyes: ;) Kan man köra single card play med dom där multi-spelen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kevin942 Skrivet 19 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 hur menar du ? <_< asså det är bara ett helt vanligt orginal som ser ut som alla vanliga spel :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 21 April 2008 Rapport Dela Skrivet 21 April 2008 coolt :o Måste skaffa det när jag åker utomlans. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 21 April 2008 Rapport Dela Skrivet 21 April 2008 ääää.... efterblivna?..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 21 April 2008 Rapport Dela Skrivet 21 April 2008 ääää.... efterblivna?..... OK....men det är ändå COOLT. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Annars kan man ju köpa här:http://www.importeradespel.org/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Annars kan man ju köpa här:http://www.importeradespel.org/Det är en homebrew. >_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Det har liksom funnits sen DS började säljas, plus att det är Olagligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Men å. Såna där saker har ju funnits sen NES tid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Men å. Såna där saker har ju funnits sen NES tid. Jag vet, men jag menade till DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Men å. Såna där saker har ju funnits sen NES tid. Jag vet, men jag menade till DS Varför köpa multi spel. Om ändå ska vara olaglig så kan man lika gärna köpa ett flash kort. (själva flashkortet är inte olagligt. Det är du som är olaglig om du laddar ner piratkopierade spel till den. ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg