Occe Skrivet 18 April 2008 Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 Tjenare jag har nyss skaffat detta spel men har fastnat på ett ställe där man ska fixa ett totem! jag har kommit till nivå 18 med de sjungade stenarna ska jag komma längre?? Snälla svara så fort som möjligt :D :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst husby Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 vad är det du ska göra med totemet? har du satt dit det ena ögat och ställt upp det på en pelare i ruinstaden än? om inte så hittar du ögat bland flygplansvrakdelarna och pelaren att ställa totemet på i ruinstaden gömd bakom massa sly som du måste hugga ner med en machete. när du gjort det så öppnas en port i ruinstaden som tar dig vidare. jag har själv fastnat i hadelsbyn där man ska lära känna 4 singlar, och det är schackspelar snubben som har hängt sig och slutar aldrig spela schack. det går varken att spela med honom eller få hans uppmärksamhet genom att interagera med honom. någon som kan hjälpa??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 är spelet svårt att komma vidare på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pluttan Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Jag måste ställa en pinsam fråga :P , jag lyckas inte ens tillaga fisken i början av spelet, Hur 17 ska jag göra det? jag trycker på elden och väljer sedan laga till fisken men då står bara min gubbe å å viftar på armarna å visar en pratbubbla.. vad gör jag för fel? hjälp mig.. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Något kanske är ivägen så han inte kommer åt spisen. Eller så har du glömt att fånga fisk :P fast det borde det inte vara.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg