Hoppa till innehåll

Hjälp Med Windows Movie Maker


KuroKaktus

Rekommendera inlägg

Hej skulle nån kunna hjälpa mig med detta problem som jag har med windows movie maker för jag ska lägga upp denna film på youtube

 

1: när jag går in på windows movie maker ocg ska göra en ny film trycker jag på importera video och går till mapen där den är men filmen finns inte där.

 

2: filmen blir inte bra utan ljud så jag måste få det att funka.

 

3: jag vill också ha slut text men det går inte få in på filmen då efter som det inte går att få in filmen.

 

 

hoppas jag får hjälp fårt

 

 

MVH: jacob_96

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst GunsNroses

tryck på uppgifter i mitten högst upp på skärmen. där hittar du allt du behöver veta om windows movie maker. jag använde pogramet nyss. jag blir grymt besviken. klarar inte av ngt ju! stängs av hela tiden!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Keylogger

synd att du inte kan göra nåt då :(

 

men liksom det är där jag trycker och importera video men när jag ska hämta filmen går det inte

den kanske är i fel format? kolla upp vilket format din videofil är i, troligen om du spelat in från digitalkamera eller dylikt så är det väl MOV format.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har hittat filmen och det nu men när jag ska lägga ut den i den där saken står det att den inte har granskat och kan inte importerats och min msn kompis sa att det kunde va nåt med att filmen var fel med men det kan inte vad det för jag filma med mobilen också men det går inte snälla nån hjälp mig

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Keylogger

jag har hittat filmen och det nu men när jag ska lägga ut den i den där saken står det att den inte har granskat och kan inte importerats och min msn kompis sa att det kunde va nåt med att filmen var fel med men det kan inte vad det för jag filma med mobilen också men det går inte snälla nån hjälp mig

antagligen i 3gp formatet sök på google efter en "3gp converter"
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...