Gäst Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Hej! Vad tycker ni om Runescape 2 beta releasen för free accounts? Jag tycker iallafall att det är bra, synd bara att allt som man gör nu inte kommer att finnas kvar när den fulla verisionen kommer ut :( . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Så du menar att man måste börja om :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Ja det menar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Jaha... Det var ju tråkigt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelzuke Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 jag tycker den e dålig :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fable lover Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 ne man behöver inte börja om det är bara det att de man gör i betan kommer att försvinna sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 typ det e ju nästan samma sak..döh... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 2:an e mycket Bättre men på ett sätt gillar jag ändå 1:an mera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 jag gillar ettan mera eftersom tvåan hackar så mycket på min dator och så tar det så lång tid att ladda upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Hej! OK, Roligt att så många svarar på den här frågan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Man kan ju typ kopiera grejer så typ alla har party hats nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 HUr Kopierar man sakerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.