Apoca Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 jag vet inte, jag har free, och jag tycker det är bra just nu med rs2 free, men jag diggar inte kamera läget snett uppifrån, mkt jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 pumis de vara bara en bugg på betan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 hehe lol ok. :lol: Unirator du kan ändra kamera läget med Pil tangenterna!! upp o ner piler ändrar du om du vill see spelet uppifrån som på GTA2 eller om du vill se det som på GTA3 :lol: B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 det e bra att man kan ändra! skulle vara störande annars! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Vad är adressen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 till runescape? här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 hehe lol ok. :lol: Unirator du kan ändra kamera läget med Pil tangenterna!! upp o ner piler ändrar du om du vill see spelet uppifrån som på GTA2 eller om du vill se det som på GTA3 :lol: B) vad f*n tror ni om mig?? jag har ffs spelat rs i fanimej 3 år!(börja 2001 står i min info!heter nykoping)jag kan nog mer än dom mesta! det var nog jag också som drog den första tråden om rs i detta forum! vad jag menade var att man hela tiden bara kan se från sidan och inte uppifrån helt, liksom rakt ovan gubben eller typp nästan rakt uppefrån... det är nog jag som ska LOLa er, n00bs... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Zorro, tack! :) Medlem som free nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rex92 Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 Jag kommer inte in på det men jag vill!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 du kanske har för kass dator... eller så har du inte kakorna instälda rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 Zorro, tack! :) Medlem som free nu... np...har du testat rs2 än?? annars GÖR DET!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 test-spelet är slut nu *buuhuhuhuhu* jag som kom så långt :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.