Hoppa till innehåll

Lämna In Till Psxcare?


ggdover
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag skulle vilja uppgradera mitt psp till costumfirmware men jag vill inte göra det själv för jag vill inte riskera att pspt ska bli brickat. Så jag såg att man kunde lämna in det till PSXCare (en hemsida) så fixar dem det åt en!! Nu undrar jag om det e säkert, att om dem råkar bricka pspt att man får tillbaks ett trasigt Psp.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Jo, och då blir det sammanlagt 1000:-.

Men att lämna in det till butiken är inte farligt... lämnade in min i en butik som hette MoDDer i Uppsala, tog 8 minuter sen hade jag custom firmware 3.51, när jag kom hem uppdaterade jag till 3.91 M33 och allt är klart!

Om den blir brickad i butiken så fixar dem det på samma sätt som dem installerar Custom Firmware, ungefär som Pandora Battery fast med en dator... tror jag??? Iallafall så är det ett bra alternativ för dig som bor i samma stad som butiken ligger i eftersom att du kan åka till butiken och lämna in den... 8 minuter senare ska det vara klart!

 

Har hittat 3 sidor där man kan lämna in, dock kostar det 300:- vid varje...

 

PSXcare - Stockholm - 300:-

 

MoDDer - Uppsala - 300:-

 

Console - Västerås - 300:-

 

Hoppas du fick hjälp!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

jag lämnade in mitt PSP till PSXCare för att göra Custom Firmware. Jag sa bara att jag skulle fixa Custom Firmware och sen så lämnade jag in PSP't och väntade. Tog högst 20 minuter att vänta, jag är VÄLDIGT nöjd med detta köp :)

Kostade bara 300 kr, och jag gjorde detta i Stockholm eftersom jag bor där.

Ähm... Tänk på att du kan uppdatera till nytt Custom Firmware helt själv efteråt, så slösa inte bort 300 spänn på något du kan göra själv sen ;)

Redigerat av bladefinor
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag lämnade in mitt PSP till PSXCare för att göra Custom Firmware. Jag sa bara att jag skulle fixa Custom Firmware och sen så lämnade jag in PSP't och väntade. Tog högst 20 minuter att vänta, jag är VÄLDIGT nöjd med detta köp :)

Kostade bara 300 kr, och jag gjorde detta i Stockholm eftersom jag bor där.

Ähm... Tänk på att du kan uppdatera till nytt Custom Firmware helt själv efteråt, så slösa inte bort 300 spänn på något du kan göra själv sen ;)

just! gå in på WWW.DARK-ALEX.COM och ladda ner det nyaste (rekomenderas) så att du kan spela nerladdade spel utan problem!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...