xSaaamii Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 ta GTA IV (det finns för 399kr på elgiganten, det är det billigaste) 399! Det va billigt men e det inte redan slutsålt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 ta GTA IV (det finns för 399kr på elgiganten, det är det billigaste) 399! Det va billigt men e det inte redan slutsålt ;) Vet inte, men dom kommer ju köpa in nya. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 fast det erbjudandet gällde nog bara under den veckan tyckte jag att jag läste Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 fast det erbjudandet gällde nog bara under den veckan tyckte jag att jag läste menar du på elgiganten? synd isåfall :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Offtopic. Säg inte att de bara sålde gta IV under en vecka på elgiganten :( Ontopic. Köp army of two det skall vara kul :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Offtopic. Säg inte att de bara sålde gta IV under en vecka på elgiganten :( Ontopic. Köp army of two det skall vara kul :D Jag har army of two, det är väldigt kul tills man har köpt och fullt uppgraderat alla vapen. + att man kan köra co-op :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Jsg funderar på att köpa det är det många uppdrag och sånt eller ? Är det värt att köpa det ?:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.