Hoppa till innehåll

Counter-strike Ping/lagg

ThaNooB

Rekommendera inlägg

Det är så att jag spelar cs. För ungefär 5 månader sen hade jag min gamla data, med samma hastighet och sånt. Har ny data nu (som är bättre såklart) men jag laggar på cs. Jag laggar ingenstans utom på just cs. Så var det så att jag hade på vänteläge när jag skulle käka. Det är nåt cp så när jag låter skärmen bli svart av "oberöring" så kan jag inte använda Start-menyn.

Efter maten så "satte jag på" datan igen. Då hade jag min gamla ping igen (20-40). Jag slutade spela och tog vänteläge åter igen. När jag kommer upp efter en dryg halvtimma och sätter på datan igen, så har jag 40, 60, 70, 90 och 100 i ping. Den ändras hela tiden och alla säger att jag laggar.

Jag har testat att ändra min rate. Precis innan jag skulle äta så skrev jag "rate 3000" och sånt för att kolla om den ändrades, det gjorde den inte. Så jag tror inte det har något med min rate att göra.

Sorry för dubbelinlägg. När pingen är 20-40, så är den alltid runt 20 eller 40. Men när den är kass, 40-100, så ändras den hela tiden. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...