ForceBlader Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 Kan någon tipsa mig om ett bra program man kan spela in online spel medans man spelar. T.ex. Ryl, Maple och Cabal. Och ett program man editar den inspelade filmen i. :D :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 Kan någon tipsa mig om ett bra program man kan spela in online spel medans man spelar. T.ex. Ryl, Maple och Cabal. Och ett program man editar den inspelade filmen i. :D :D :D kanske fraps och spela in med och adobe premiere elements å redigera med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ForceBlader Skrivet 19 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 Har försökt fraps det funkade inte så bra. Den kunde bara spela in i 1 min anars var jag tvungen och betala tror jag. Vill helst inte betala för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 Har försökt fraps det funkade inte så bra. Den kunde bara spela in i 1 min anars var jag tvungen och betala tror jag. Vill helst inte betala för det hmm prova använda taksi recorder då det är gratis men ej om det funkar så bra, snagit är ju också ett alternativ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ForceBlader Skrivet 19 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 Fattade inte mycket av Taksi och när jag försökte kolla på videon var det bara svart bild... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 Testa uppdatera dina drivrutiner så kanske du kan se, Men jag tycker du borde köpa fraps, Fast om du är en buse som jag så crackar du det.. Fast jag råder dig att köpa det för det blir bättre och fel fritt då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EKWS Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Hyper cam ? lr GameCam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.