5emtio4yra Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 Tjena! :P Skulle vilja joina en seriös och en bra clan med mycket medlemmar. En Clan där man kör cupper/matcher och sånt. Tipsa om Claner nedanför eller om du vill skapa en! Snälla håll dig till ämnet (ingen OFF-TOPIC) Typ som: Onödig tråd, eller att ni disskuterar med varandra! Ska vara på Counter Strike: Source Surfa lungt, 5emtio4yra :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 21 April 2008 Rapport Dela Skrivet 21 April 2008 Du får gärna va med i min klan adda mig ihabba123 sen tittar du vilken grupp jag är med i om du ser gruppen tcp ska du prata med en kille som heter zorrax Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Det är nog inte så många klaner här på fuska som spelar seriöst. Det går nog lättare om du spelar på en server och frågar efter en tryout. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg