Threeforce Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Hur klarar man lance i Det där slottet Vilka gubbar använde ni?? och dom innan alltså hela elite four :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-johan Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Har också problem med detdär. Ligger också på elite four Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 är det round 1 eller 2... asså det är bäst om du har tränat upp en tyrannitar själv så den har Max stats...du ska ha attackerna Surf, Earthquake, Rockslide och Chrunch...jag hade då tur när han först tog framsin tyrannitar som han själv har och jag hade ju då också börjat med den...sen använde jag bara surf...nästa pokemon han tog fram var inte minst sin charizard... då använde jag rock slide...han dog på ett slag...den sista var inte minst dragonite och då använde jag Rockslide...dragonite hade bara blizzard som var stark mot tyrannitar men efter 2 rok slide var den också död... så mitt tips är att träna upp en Larvitar från L:20 till en Tyrannitar på level 100...den kommer verkligen att äga allihopa...de andra 6 pokemonen kan variera men använd helst Mewtwo, mew(om du har nån), Dragonite (med Outrage), Ho-oh och/eller Lugia...ho-oh och lugia ska helst vara över L:90 för då har du en större chans... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-johan Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 nu är det så att jag inte har nån såndär grej så man kan föra över från gb spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Nä och jag har bara 1 på lv 100 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 jaha...man kolla på Gamewinners då..där finns bra tips på ett pkmn team Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg