Hoppa till innehåll

Privatserverguide - Ascent!


Gäst wAcko
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst wAcko

Eh Wacko ingen kommer fatta ett skit, det är på engelska + att man måste compila :P fixar jag lätt, men jag tror att du slipper frågor om du helt enkelt linkar ett repack ^^

repacks funkar väl inte till ascent? (har för mig att jag har läst det någonstans iaf.) men även om du tankar ett repacc måste du konfigurera servern. och att compila är ju minst lika komplicerat. :P

 

och om de inte fattar hur man gör så borde de inte lägga sig i om sådant här. om dom är så desperata så får dom f*n ta hjälp av mamma lr pappa.

 

 

Redigerat av wAcko
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eh Wacko ingen kommer fatta ett skit, det är på engelska + att man måste compila :P fixar jag lätt, men jag tror att du slipper frågor om du helt enkelt linkar ett repack ^^

repacks funkar väl inte till ascent? (har för mig att jag har läst det någonstans iaf.) men även om du tankar ett repacc måste du konfigurera servern. och att compila är ju minst lika komplicerat. :P

 

och om de inte fattar hur man gör så borde de inte lägga sig i om sådant här. om dom är så desperata så får dom f*n ta hjälp av mamma lr pappa.

 

Att konfigurera är hur lätt som helst! Och det finns många repacks... Håller på att göra ett själv som jag kommer släppa på gruppforumet :P har bara ett litet problem kvar att fixa.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DamelQ

BloodRogue, Du kan PM.a mig om du behöver hjälp med sånt, Är ingen expert men jag håller en server som jag och en kille ska fixa 24/7...Btw Joinar GF.et

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TheWho

Kolla MMOwned istället...

Håll käften, vi vill inte att skitungarna/leechers på fuska ska få tag på denna underbara sida. :)

 

Fast vi ska inte oroa oss för mycket, KuRIoS är inte seg med banhammarn.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst wAcko

Eh Wacko ingen kommer fatta ett skit, det är på engelska + att man måste compila :P fixar jag lätt, men jag tror att du slipper frågor om du helt enkelt linkar ett repack ^^

repacks funkar väl inte till ascent? (har för mig att jag har läst det någonstans iaf.) men även om du tankar ett repacc måste du konfigurera servern. och att compila är ju minst lika komplicerat. :P

 

och om de inte fattar hur man gör så borde de inte lägga sig i om sådant här. om dom är så desperata så får dom f*n ta hjälp av mamma lr pappa.

 

Att konfigurera är hur lätt som helst! Och det finns många repacks... Håller på att göra ett själv som jag kommer släppa på gruppforumet :P har bara ett litet problem kvar att fixa.

 

men om noobsen inte fattar hur man compilar kmr de inte kunna konfigurera
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eh Wacko ingen kommer fatta ett skit, det är på engelska + att man måste compila :P fixar jag lätt, men jag tror att du slipper frågor om du helt enkelt linkar ett repack ^^

repacks funkar väl inte till ascent? (har för mig att jag har läst det någonstans iaf.) men även om du tankar ett repacc måste du konfigurera servern. och att compila är ju minst lika komplicerat. :P

 

och om de inte fattar hur man gör så borde de inte lägga sig i om sådant här. om dom är så desperata så får dom f*n ta hjälp av mamma lr pappa.

Att konfigurera är hur lätt som helst! Och det finns många repacks... Håller på att göra ett själv som jag kommer släppa på gruppforumet :P har bara ett litet problem kvar att fixa.

 

men om noobsen inte fattar hur man compilar kmr de inte kunna konfigurera

 

Konfigurera behöver man kunna engelska för: lätt för de flesta...

Compila behöver man VS och förstå lite mer advancerad engelska^^

Man ska ju helst förstå vad man gör också, men jag är säker på att länken du gav hjälpte några iaf.

Vill man ha det enklare kan man ju ladda ner mitt repack, resultatet blir i stort sett densamma

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Skitvatten

Kolla MMOwned istället...

Håll käften, vi vill inte att skitungarna/leechers på fuska ska få tag på denna underbara sida. :)

 

Fast vi ska inte oroa oss för mycket, KuRIoS är inte seg med banhammarn.

 

Hehe...men 3åringar här på fuska lär väl inte änns hitta ett forum där...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...