Fillelito Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 Nu behöver jag hjälp med att komma förbi team aqua vid Lilycove :S Jag har magma emblem och klarat grottan vid vulkanen där groudon var :S Men hur gör jag nu? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskgalning Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 Har du varit i Sootopoolis city? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillelito Skrivet 22 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 Nej de är dit jag ska, du vet, vid alla wailmers som ligger på en rad i lilycove, där är jag :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legobiten Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 Nu behöver jag hjälp med att komma förbi team aqua vid Lilycove :S Jag har magma emblem och klarat grottan vid vulkanen där groudon var :S Men hur gör jag nu? :SÄSH! FLYG TILL SLATEPORT CITY SÅ ÅRDNAR DET SIG JAG MENAR ALVAR! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskgalning Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 Nej de är dit jag ska, du vet, vid alla wailmers som ligger på en rad i lilycove, där är jag :S Som Legobiten sa åk till Slateport city så står det typ en massa människor utanför den där byggnaden som ser ut så här:http://www.pokezam.com/games/advance/emerald/walkthrough/26-slateport/01.png. Lycka till! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillelito Skrivet 22 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 Taaack !! :D Nu behöver jag ny hjälp, jag har klarat 7 gym, och jag har varit i alla städer, men åttonde gymmet är låst, hur öppnar man de? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskgalning Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Taaack !! :D Nu behöver jag ny hjälp, jag har klarat 7 gym, och jag har varit i alla städer, men åttonde gymmet är låst, hur öppnar man de? :S Har du hittat Team magmas grotta mitt ute i havet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillelito Skrivet 24 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Klarade allt själv, LÅS Tack i alla fall :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg