Fillelito Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 Jag behöver hjälp med att ha en profilbild, så man ser min bild när jag skriver inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aldrig Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 (redigerat) Det är en avatar du behöver det finns på mina inställningar under ändra min signatur. ;) Edit: jag kanske fattade fel om du behöver hjälp med att få fram så att den syns, så där uppe^^ Om du vill ha en gör en tävling.. Redigerat 23 April 2008 av Aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twest Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 Be en avatarskapare göra en. >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillelito Skrivet 23 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 Jag behöver hjälp med att ha en profilbild, så man ser min bild när jag skriver inlägg Hjälpte mig ingenting fattade 0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twest Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 Du var mig en klok pojk. >:] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 t.ex hajar_du.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 t.exDet är personlig bild! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.