hej e det nån som vet vart man får cyckeln på pokemon gul??? :unsure:
Pkmn Gul
a i staden där man möter misty fast om du vill betala kostar det 100000 kr fast om du vill ha gratis ska du gå till blixt staden sen gå in i huset där det finns många människor prata med gubben med hatt så får du en sak gå tillbaka till affären så får du din fina cykel :)
taaaaaaaaaaaaaaaaack :lol:
Den kostar inte 100000 den kostar 1000000 och man kan bara få 999999 så man måste ta Bike Vouchera i staden där man möter misty fast om du vill betala kostar det 100000 kr fast om du vill ha gratis ska du gå till blixt staden sen gå in i huset där det finns många människor prata med gubben med hatt så får du en sak gå tillbaka till affären så får du din fina cykel :)
men det e ju meningen att man ska få den gratis genom att åka till blixt staden! :huh:
japp...det går i vilket fall som helst inte att få den på nåt annat sätt
måste man till blixt staden? isåfall får jag v'äl göra det då! :P tack för hjälpen!
e det nån som vet vart man hittar eller gör så att man kan möta gymledaren på cinnabar ön?????? :huh:
Man måste klara Pokémon Mansion (labbet där Mewtwo skapades). Jag ska se om jag kan hitta en guide!
hur kommer man till saffron staden på pkmon gul?jag har klarat det där med cinnarban ön men hur kommer jag till saffronstaden???
åk till celadon store och köp en fresh water, soda pop eller lemonade...sen går du mot saffron city genom tullen..sen tar han din fresh water och du kan gå förbi..
verkliiiiiiigeeeeeeeen....?det låter jätte konstigt!men vilken tunnel ska man gå till?menar du där vakten står??
mmm...det spelar ingen roll i vilken av de 4 du går till...
oki hoppas att det funkar
:D
japp det funkade ! :D tack!känn dig glaaaaaaaaaaaaaaaaad :lol:
jag hade aldrig klarat det utan din hjälp!
men hur får man"card key"??????
den man ska ha för att få silph scope eller?
nee....den man ska ha för att öppna portarna i ett hus i safronstaden där det finns en massa team rocket i ett hus i Saffronstaden och man måste ha card key för att kunna öppna portarna...
kolla runt den 3:dje och 5:te våningen...på nån av dom finns den...det är en Team rocket som vaktar den...
meee....jag har letat överallt i alla våningar och jag har bråkat mot alla rockets men jag kommer ingen vart!e det int enåt annat man ska typ klara för att få den??
snälla jag behöver hjälp!det börjar bli jobbigt... :(
hur får man strenght på gul jag måste ha det för att klara pokemonligan