minns inte riktigt....jag är INTE säker men jag vet att du kommer att få nån HM om du hittar en guldtand i saffari stället där man fångar pokemon så ska du hitta den nån stans in skogen så ska du ge den till "wardens hus"som ligger i den staden eller nåt sånt....men jag e inte säker
Pkmn Gul
thepokemon
Nivå 0 · Nykomling
Vet_inget
Nivå 0 · Nykomling
Strengf=Hita guldtanden bredvid sacred house och ge den till gubben i huset till höger om pokemon centret!!!
Vet_inget
Nivå 0 · Nykomling
Du ska bara möta en rocket som har en arbok på l 32 sen går du till höger, där finns en pokeboll med card key i!!!!
Boffaroffe
Nivå 0 · Nykomling
jepp det är en jätte smal gång där så bara du får plats ;)Du ska bara möta en rocket som har en arbok på l 32 sen går du till höger, där finns en pokeboll med card key i!!!!
thepokemon
Nivå 0 · Nykomling
jag har mött alla i hela huset!!!!men det går inte att komma förbi i den där gången de där teamrockets står i vääääääägen!!!!
Pettson3
Nivå 0 · Nykomling
okej men jag e inte så bra på pkmn Gul men jag har pkmn Blå och det har jag klarat tu
Boffaroffe
Nivå 0 · Nykomling
använd teleporten som är bredvid honnom. gå in i den, sedan tilbaka och tryck på nedot pilen direkt ;) :Pjag har mött alla i hela huset!!!!men det går inte att komma förbi i den där gången de där teamrockets står i vääääääägen!!!!