abbuu Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Jo, jag köpte spelet igår och jag har fastnat på ett uppdrag där man ska Spraya över Tags som ballas street har skrivit. Men jag fattar inte hur man hittar dom, har bara hittat typ 4 st. Vart hittar man dom? P.S! Det är på ps2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Dom finns väl på kartan som små pluppar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Jo, jag köpte spelet igår och jag har fastnat på ett uppdrag där man ska Spraya över Tags som ballas street har skrivit. Men jag fattar inte hur man hittar dom, har bara hittat typ 4 st. Vart hittar man dom? P.S! Det är på ps2 Sök på Google så kommer du att få resultat. Rätt så oväntat, va? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Du behöver inte spraya alla. Det är bara början på det, du kan köra förbi någonstans och leta eller kolla på kartan. Men som sagt DU BEHÖVER INTE GÖRA DEM!!! Ifall du inte vill klara spelet till 100%. (Lite sent att köpa det nu? xD ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Dom finns väl på kartan som små pluppar? Dem finns på kartan :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Dom finns väl på kartan som små pluppar? Dem finns på kartan :D Helt säkert att dom finns på kartan, Tror iallafall inte det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Dom som man måste tagga på uppdraget finns på kartan som grna pluppar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nizze10 Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Man behöver ju inte spraya alla 100på en gång :P :P du behöver bara spraya 4stycken på uppdraget sen så är det klart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Mm, det var det jag försökte förklara för honom. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg