dannoeh Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Asså på väg in till ett gym ska man åka upp på en sak men den e där nere så ja kommer inte upp. Jag tror de är psych gym jag är inte säker. Tack i förhand xd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ilovecheats Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Jag tror du menar spökgymmet i Hearthome city. Gym ledarn är inte där,du ska fortsätta i spelet och komma dit senare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dannoeh Skrivet 24 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 men när senare och vad ska jag göra för att hon ska komma och jag kan strida? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ilovecheats Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Du ska helt enkelt fortsätta på din resa och gå till Solaceon town. Jag vet inte hur långt det är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dannoeh Skrivet 26 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 tack så mycket :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ilovecheats Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Varsågod. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg