FD_2 Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Hej! Jag har precis börjat spela runerscape. Jag har klarat att laga mat vid damen. Nu är jag hos kocken och jag undrar: Hur gör jag där!! Skriv hur jag skall trycka och göra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Hej! Jag har precis börjat spela runerscape. Jag har klarat att laga mat vid damen. Nu är jag hos kocken och jag undrar: Hur gör jag där!! Skriv hur jag skall trycka och göra! Du ska prata med kocken.Då får du 2 saker. Klicka på en av burkarna och sedan på den andra då får du en deg. Gå till ugnen vod väggen tryck på degen sedan på ugnen då lagar di till brödet. Men asså, du är på tutorial island och det är där du ska lära dig, inte fråga efter hjälp ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FD_2 Skrivet 2 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Hur gör man i gruvan sen då?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Hur gör man i gruvan sen då?? Från vad jag kommer ihåg från Runescape-tiden så står det väldigt klart och tydligt. Prata med alla å så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Hur gör man i gruvan sen då??Första frågan, kan du ens engelska? Om du inte kan så kan du lika väl ge upp.När du kommer till varje träning så berättar dom klart och tydligt om hur du ska göra. Allt är på engelska, så kan du inte engelska så ska du sluta spela. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Hur gör man i gruvan sen då??Första frågan, kan du ens engelska? Om du inte kan så kan du lika väl ge upp.När du kommer till varje träning så berättar dom klart och tydligt om hur du ska göra. Allt är på engelska, så kan du inte engelska så ska du sluta spela. Han är 10 år, komigen, man kan ju knappast begära att han ska kunna så mkt engelska. Jag kan fortfarande inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Hur gör man i gruvan sen då?? Första frågan, kan du ens engelska? Om du inte kan så kan du lika väl ge upp. När du kommer till varje träning så berättar dom klart och tydligt om hur du ska göra. Allt är på engelska, så kan du inte engelska så ska du sluta spela. Han är 10 år, komigen, man kan ju knappast begära att han ska kunna så mkt engelska. Jag kan fortfarande inte. Min gud :o Detta är hopplöst, att en som inte kan engleska börjar spela som enbart är på engelska, som fattar nada, och som inte ens kan säga vad man heter på runescape..Är inte en lämplig spelare då. Man måste ju förstå grunden i engelska för att förstå spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Hur gör man i gruvan sen då?? Första frågan, kan du ens engelska? Om du inte kan så kan du lika väl ge upp. När du kommer till varje träning så berättar dom klart och tydligt om hur du ska göra. Allt är på engelska, så kan du inte engelska så ska du sluta spela. Han är 10 år, komigen, man kan ju knappast begära att han ska kunna så mkt engelska. Jag kan fortfarande inte. Min gud :o Detta är hopplöst, att en som inte kan engleska börjar spela som enbart är på engelska, som fattar nada, och som inte ens kan säga vad man heter på runescape..Är inte en lämplig spelare då. Man måste ju förstå grunden i engelska för att förstå spelet. Jo, men om han är 10 år ska han kanske inte börja spela det heller.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Hur gör man i gruvan sen då?? Första frågan, kan du ens engelska? Om du inte kan så kan du lika väl ge upp. När du kommer till varje träning så berättar dom klart och tydligt om hur du ska göra. Allt är på engelska, så kan du inte engelska så ska du sluta spela. Han är 10 år, komigen, man kan ju knappast begära att han ska kunna så mkt engelska. Jag kan fortfarande inte. Min gud :o Detta är hopplöst, att en som inte kan engleska börjar spela som enbart är på engelska, som fattar nada, och som inte ens kan säga vad man heter på runescape..Är inte en lämplig spelare då. Man måste ju förstå grunden i engelska för att förstå spelet. Jo, men om han är 10 år ska han kanske inte börja spela det heller.. Men det är ju det jag försöker säga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Hur gör man i gruvan sen då?? Första frågan, kan du ens engelska? Om du inte kan så kan du lika väl ge upp. När du kommer till varje träning så berättar dom klart och tydligt om hur du ska göra. Allt är på engelska, så kan du inte engelska så ska du sluta spela. Han är 10 år, komigen, man kan ju knappast begära att han ska kunna så mkt engelska. Jag kan fortfarande inte. Min gud :o Detta är hopplöst, att en som inte kan engleska börjar spela som enbart är på engelska, som fattar nada, och som inte ens kan säga vad man heter på runescape..Är inte en lämplig spelare då. Man måste ju förstå grunden i engelska för att förstå spelet. Jo, men om han är 10 år ska han kanske inte börja spela det heller.. Men det är ju det jag försöker säga. Ja, jo, jag vet det, men jag håller nog med dej ändå, liksom... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FD_2 Skrivet 3 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Jag är 11!! fyller det nästa torsdag. Jag tycker runerscape är tråkigt och ville bara ha något att spela så då tog jag runerscape!! Jag spelar mera tibia. Tibia äger fett. Jag har nu läst vad ha sa och jag har klarat gruvan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Jag är 11!! fyller det nästa torsdag. Jag tycker runerscape är tråkigt och ville bara ha något att spela så då tog jag runerscape!! Jag spelar mera tibia. Tibia äger fett. Jag har nu läst vad ha sa och jag har klarat gruvan.Duktigt ;) Och för att klara tutorial island så läser du vad varje människa säger, om du lyckas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg