Bubblar Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 när va de mario kart dubbel dash skule komma de värkar rätt så bra vet nån när de kommer.och så kan man sitta 2 i en bil tror ja de va men varför ska man vara 2st i en bil för?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 d kommer ut den 14/11 2003, och jag vet inte varför man e två Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 en styr och den andra sköter om vapnena! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sad sack Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Det verkar jättekul! Kanske ska köpa det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 po vissa bilder så kan man se att mario e bak i bilen och har inga vapen och han boxar folk från de andra bilarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Jag tycker att banorna är häftiga. Alla gubbar borde få köra för sig själv. Då hade det varit roligare. Och varför är inte Toad med? :) :( :? :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 jo han e med man kan vinna honom om man klarar alla cuper po farten 50km/h eller 100 km/h så vinner man honom och toadalette Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Tack för svaret. Toad är nämligen min favorit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 mm min me Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Efter Toad kommer nog Peach. Diddykong är också häftig. Iallafall i det nya spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Efter Toad kommer nog Peach. Diddykong är också häftig. Iallafall i det nya spelet.peach kan man ha från början de här gubbarna kan man ha från början mario,luigi,daisy,peach,waluigi,wario,baby mario,baby luigi,yoshi,den där som skuter ägg på super mario bros usa,kopa tropa,flying kopa tropa,donkey kong och diddy kong Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 "den där som skuter ägg på super mario bros usa" heter birdo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg