(=Sonic=Master=) Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 man har alla gubbar från börja utan toad och toadalette Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Vem är Toadalette? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 toad är bäst 8) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 toad är bäst 8) Ja, och det är han på vanliga Mariokart också! Nu loggar jag ut! Hej då! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Vem är Toadalette? det e toads barn eller asso en annan svampsak Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Jag tycker det är kul när det är många som kör ensamma samtidigt. Jag älskar när det blir rörigt. Alla flyger hit och dit och alla skjuter på varandra! :) :) Hur kult som helst. Jag orkar inte vänta längre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 jag orkar inte häller vänta det är störit varför måste sverige få altid spel sist japan o usa för altid nåt först det är störit o tråkit :x Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Ja, det är verkligen orättvist. Men sådan är lagen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 och sveriges spel e ju så dyra de e dom inte i japan och usa (ialafal inte lika dyra) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 Nej, men man använder nog inte svenska kronor i Japan heller. Så det så! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 det är ju japan som hittar på nästan alla spel och därför får dom dom först. Och USA får dom för att det är ett av dom största länderna och rikaste landet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 Nej, men man använder nog inte svenska kronor i Japan heller. Så det så! nä men det kan fortfarande vara dyrare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg