Ilovecheats Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 (redigerat) Jag försöker klara Shinnoh pokedex,men det är många pokemon som fattas. Jag skulle verkligen uppskatta om ni berättade vart jag kan möta dessa pokemon(tränare helst,men vilda går också bra) 046-Wormadam 047-Mothim 059-Cherrim Snälla hjälp. :( Tack på förhand//Ilovecheats Redigerat 29 April 2008 av Ilovecheats Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Tentacool hittar man la i hav och vatten? Och den heter Sinnoh, inte Shinnoh. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Tentacool hittar man la i hav och vatten? Och den heter Sinnoh, inte Shinnoh.Tentacool är en vatten pokemon, och vart hittar man vatten pokemon? Jo i vatten.Men du hittar tentacool i havs vatten mest. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ilovecheats Skrivet 26 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 (redigerat) Är bra om ni säjer vilken route pokemonen/tränaren finns på. Jag har hört att man måste fiska up Lumineon,Barboach och Goldeen,så snälla säj vart man hittar good rod och super rod. :( Redigerat 27 April 2008 av Ilovecheats Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dannoeh Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Burmy, combee och dom där får du genom att lägga honung på speciella träd. (de ser gul oranget ut) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Eller så möter man bara tränarna som har dom -.-' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Man måste ha klarat Sinnoh Dex för att få Super Rod. Good Rod minns jag inte var man får. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ilovecheats Skrivet 27 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Eller så möter man bara tränarna som har dom -.-' Ja,men var är tränarna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yamio Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Man måste ha klarat Sinnoh Dex för att få Super Rod. Good Rod minns jag inte var man får. ^ Jag har klarat hela Sinnoh dexen och har bara old rod och good rood.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg