Hoppa till innehåll

Battle Tower?

Rekommendera inlägg

Hej!

Jo jag skulle köra battle tower på lvl 100.

Då började jag med Blissey på lvl 100. Den är max ev tränad.

Då mötte jag en annan Blissey, han hann göra en hyber beam före mig, den drog ca 150hp på mig och hp ran ner fort som f*n.

Sen då gjorde jag hyber beam på han, då började hans hp att "hacka" ner min attack drog ca 50hp på han.

Så då måste dom vara extremt tränade för att mina attacker inte drar det minsta.

Och mitt liv rinner som vatten när man förlorar liv, men på dom så hackar livet ner, mycket hp eller?

Och sen så hade den dära Blissey på 2 goldenberry för att när jag fick ner hans liv första gånger så healade han av golden berry, andra gången jag fick ner hp så healade han igen, och man kan bara ha en item på varje pokemon.

Så Battle Tower måste ju vara buggat? Eller så är deras pokemon extremt tränade?

Så hur kan deras pokemon vara så mycket bättre en ens själv? Hans blissey drog mer och hade mer hp än min Blissey och min är max tränad.

Så hur kommer det sig att dom är extrema?

(Crystal)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej!

Jo jag skulle köra battle tower på lvl 100.

Då började jag med Blissey på lvl 100. Den är max ev tränad.

Då mötte jag en annan Blissey, han hann göra en hyber beam före mig, den drog ca 150hp på mig och hp ran ner fort som f*n.

Sen då gjorde jag hyber beam på han, då började hans hp att "hacka" ner min attack drog ca 50hp på han.

Så då måste dom vara extremt tränade för att mina attacker inte drar det minsta.

Och mitt liv rinner som vatten när man förlorar liv, men på dom så hackar livet ner, mycket hp eller?

Och sen så hade den dära Blissey på 2 goldenberry för att när jag fick ner hans liv första gånger så healade han av golden berry, andra gången jag fick ner hp så healade han igen, och man kan bara ha en item på varje pokemon.

Så Battle Tower måste ju vara buggat? Eller så är deras pokemon extremt tränade?

Så hur kan deras pokemon vara så mycket bättre en ens själv? Hans blissey drog mer och hade mer hp än min Blissey och min är max tränad.

Så hur kommer det sig att dom är extrema?

(Crystal)

Man kan ha två pkémon av samma sort i samma lv men endå kan den andra vara starkare. För dom har ju olika defense och attack, så det kan nog bero på att den andra Blisseyn hade mer defense än din och attack. Kanske inte så bra svar .. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kina :lol:

Asså battle tower i Crystal är buggat, för att det ska ju vara en utmaning.

Så dom har starkare pokemon.

Men då¨är det ju bara och köpa AR och hacka dom :P .

;) På vilket sätt? Hcka till sig en stark pokemon? Spela roll dom har ju starka pokemon ändå.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

;) På vilket sätt? Hcka till sig en stark pokemon? Spela roll dom har ju starka pokemon ändå.

Men om dom får fuska.Då borde man själv få det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså, man kan inte "fuska" med AR, det finns inte oändligt med liv eller nåt sånt om du trodde det.

Med AR så kan man få alla pokemon i lvl 100, alla attacker, alla items å sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså, man kan inte "fuska" med AR, det finns inte oändligt med liv eller nåt sånt om du trodde det.

Med AR så kan man få alla pokemon i lvl 100, alla attacker, alla items å sånt.

Men lol.Man kan ju hacka dom så man man får 999 i alla stats så varför skulle det inte gå.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...