Hoppa till innehåll

Datan Går Segt Som j*vla Skit.


Gäst GripenII

Rekommendera inlägg

Okej.Ska be pappa att vi rensar bort 50% på min dator. ( Vilket är Spel Filmer och så. Warez :kung: )

Om det inte funkar kommer jag fråga igen.

Bra, hårdisken kan ju vara full, troligen inte eftersom datorn var ny.

sen när du gjort detta (om datorn fortförande segar) så sök igenom datorn med AVG sen söker du med ad-aware och spybot search & destroy funkar det inte då så hade jag installerat om windows.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur länge har du haft datorn? 1 vecka? 3 månader?

Jag laddade nyss ner "Pc Tune Up" och satte igång det. h*lvete vilken skillnad det blev!

Den städar upp lite i registret och lägger alla filer i ordning så at hårddisken får lättare med att läsa dem. Prova att använda det och se om det blir någon skillnad. :)

Oordning i registret blir det när man installerar och tar bort många program, som man gör på en dator. Efter ett tag ligger det massa "skräpinformation" i PC:n som inte ska finnas där. Det tar PC Tune Up hand om. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst GunsNroses

Ja.Jag har köpt en skit bra dator.Tycker jag.Men det laggar som helvette.Kan det vara för att jag har laddat ner för mycket?Om jag tar bort de saker som jag har laddat ner.Kommer det gå fortare då?Snälla.Jag är en dator nörd och kan inte leva utan datorn. :unsure:

 

 

Hjälp!snälla.Slår sönder skiten snart. :ph34r:

testa att formatera då :) gör det ibland.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst GripenII

Hur länge har du haft datorn? 1 vecka? 3 månader?

Jag laddade nyss ner "Pc Tune Up" och satte igång det. h*lvete vilken skillnad det blev!

Den städar upp lite i registret och lägger alla filer i ordning så at hårddisken får lättare med att läsa dem. Prova att använda det och se om det blir någon skillnad. :)

Oordning i registret blir det när man installerar och tar bort många program, som man gör på en dator. Efter ett tag ligger det massa "skräpinformation" i PC:n som inte ska finnas där. Det tar PC Tune Up hand om. :)

Jo tack.Har ju fått ominstallera datan.Men finns de gamla registren kvar då?Isåfall är det nog därför.Har laddat ner skit mycket skräp :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...