Pachu Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Jag sa att jag skulle komma med mer nyheter om det nya fps spelet The Conduit och kan ge några nya smakbitar för alla fps lirare som har tröttnat på usla A.I som vi får bemöta när vi skjuter dumma soldater i Vanguard och Heroes 2. High voltage har bestämt sig för att använda Mo-Cap som är en avancerad teknik som har använts i Call of duty 4 och Starwars the force till PS3 och Xbox 360. En bild kan ges här : http://gonintendo.com/wp-content/photos/Re..._TheConduit.png . Red eye studio kommer stå för självaste utvecklingen. Att Highvoltage skulle ge lite bättre grafik till Wii visste jag redan om , Men att dom kostar på sig nånting så dyrt som Mo-cap är verkligen förvånande. Verkar som dom satsar dyra pengar nu på detta fps lir och jag hoppas varenda människa öppnar plånboken, Oavsett om du är MarioKart snubbe, SMBB snubbe eller bara nån vanlig Wii sports spelare, För att gynna detta lir. Vad säger ni ? Ska detta spel slå Halo 3 s försäljnings siffror? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Verkar nice hoppas det kommer snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Vad innebär Mo-cap? Skulle du kunna vidareutveckla det lite så skulle jag bli glad :) har inte så bra koll på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pachu Skrivet 27 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Vad innebär Mo-cap? Skulle du kunna vidareutveckla det lite så skulle jag bli glad :) har inte så bra koll på detJa det är nån slags super A.I. Nemen det är för att fin stila gubbarnas rörelser så att det blir mer verkligare. Call of duty 4 använder sig av den tekniken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Aha alltså mer verklighetstroget ^^ haha btw om något helt annat iof så borde f*n the sims se över rörelserna på sina figurer till 3:an för det är f*n förjävligt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.