MCHM Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 För att få Tafflyn att göra gödning Mata med ett äpple får du röd Mata med en kotte för Brun Mata med krusbär för Grön Pumpa för orange O.S.V För att få poäng räcker det att göra 2 olika gödningar Lycka till!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tygger Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 heter gödsel -.- ps: gödsel är för er som ej vet, koskit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MCHM Skrivet 29 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 SÅÅÅ, Men om du spelat spelet borde du ju veta att gödningen är flytande och så vitt jag vet brukar "gödsel" vara mer fast form, där har du skilnaden på gödning och gödsel. Jag tror ju att de som är intresserade av tipset förstår vad jag menar, <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Varför lägger du inte in det på tips då? Men tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MCHM Skrivet 1 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Varför lägger du inte in det på tips då? Men tackar! Trodde att man bara fick lägga in ett fusk, och jag har massor av tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.