SwedenRockz Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 (redigerat) Jag kan inte få mitt xbox live att fungera det står ip faild när jag ska connecta till internet. :( 1.Varför 2. Går detta problem att ordna??? Lite tips här? [edit] Jag har xbox 360 elite (orginal) nätkabel Redigerat 28 April 2008 av WallZero Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hanrockar Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Jag har exakt samma problem! Jag har den svarta konsolen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Jag har exakt samma problem! Jag har den svarta konsolen! Ja, då har du okså Xbox 360 Elite, Ring kundsupport de borde fixa problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 28 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Jag har exakt samma problem! Jag har den svarta konsolen!Jag har fixat detta problem. man ska bara öppna router portarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 man kan kompla up sig mot nätverk med 360 på två sätt 1.kopla en vanlig nätverkskabel mellan 360 och routern då räcker det med att du sätter på automatisk hittar ip i inställningar 2. om du koblar in en liten dosa med antenn på där bak på 360 som går och köpa så koplar du trådlöst upp mot val fritt nätverk fast jag e inte säker men du måste nog skriva in ip adressen manuelt kan gå och sättta på automatiskt också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.