Hoppa till innehåll

Hur Onormala Är Era Kompisar?


Rekommendera inlägg

  • Svar 63
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Mina kompisar är ''fjortis-aktiga'', de går runt och fnissar högt i korridorerna, säger ''asså'' ''lixom'' ''meh omogeeeeet'' hela tiden och på lunar (som jag inte är medlem på längre) spammade en av dem ner min GB med att skriva mitt namn och en herrans massa hjärtan och kommatecken...jaa, jag är väl den ''udda'' av dem.

 

De tror att de är de mest normalaste människorna på planeten xD (vi hade en diskussion om vad normal och onormal var för ett tag sen).

Det där är ju mer flummigt ?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag och mina kompis är nog mest o serriösa påp hela skolan..men vi blir grymmt utmobbade för att vi "busar" så mkt

om du är seriös borde du väl inte busa? jag är seriös och jag rör inte en muskel i onödan när de gäller att förstöra för någon

 

Han skrev ju att han var oseriös, bara det att han skrev det "o seriös" :P

 

öh...jaha, så blir de när man läser snabbt...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

jag och min bästa vän e typ bara ute på natten för då e det enda tiden man kan tjäna sig helt fri.

i skolan så håller en kille på att lära mig hur man göra för att alla ska glöma saker och förvira bort alla.

har en tjej kompis som alltid tycks vara på akuten när man smsar henne =/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

säger ej deras riktiga namn nu...

 

Peter: gillar att slå andra och trycka på deras nervar, är även datanörd.. (finns sen inget mer specielt om han)

 

Johan: skricker som en tjej, är feg som in i, 80+ kg fasst han ritar bra.

 

George: liten, vissa kallar honom kotten, pervers (ibland), så liten att ingen kan bli arg på han (förutom psychos, ca 1 i min skola)

 

det ända vi håller ihop med: serien naruto (har ju själv läst slut på den men Peter och George tittar på animen och är på ep. 62 i shippuuden)

 

ja... verkar lite annorlunda vet ej....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sen har vi Daniel han är en riktig mes. Allvarligt talat men jag skulle nog också varit mesig ifall jag vägde under 70 kilo.

Och dom som är häftiga måste väga 100 kg?

 

Jag brukar slå skiten ur min polare som väger 20 kg mer än mig, han kan aldrig ta mig, han har aldrig lärt sig.

Annars kör jag och alla mina polare en ganska taskig relation. Vi irriterar och förolempar varandra väldigt grovt hela tiden, slår varandra hårt som f*n ibland. (som exempel så tog min polare sats från hans rum och sprang rakt in i en annan av oss som slog in i väggen bara för att han inte ville gå ut när vi skulle. eller när jag tog en julpappersrulle och slog den i huvudet och ryggen på en kille för att han inte slutade med en irriterande grej, har för mig att jag också skallade honom 1 gång, en annan av oss slog honom i plexet också men det var inte meningen och det var deras bråk.)

Det vi säger säger vi inte bara för kul vi tycker oftast så som vi säger. Men det är samtidigt ganska kul att förolämpa varandra. Men nu har vi slutat att vara vådsamma hela tiden, det är mest att göra varandra arga nu.

Så har jag och mina polare haft våran relation i 8 år nu, en del träffar vi inte längre.

Redigerat av MursCruento
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hela min Klass är onormal.

 

Säger inte deras riktiga namn nu.

 

Jimmy: En jävligt kort elev i min klass. han är 1,16m och går i 6:an. men han är stark som F*n och burkar slå ner sin benkkamrat ofta på lektionerna

 

Jonny:Är en konstig unge. Han blir våldsam bara man rör han. Han slog ner mig bara för att jag råkade röra han. Han gjorde så jag fick Nässblod i typ 10 minuter.

 

Ludvig: Han är en konstig typ som burkar leka homosexuel själv. Och blir utsjäld på lektionwena jämt.

 

Hela klassen: Alla i klassen (Killar) Leker Homosexuela varje dag. Dom håller på att stripa mot varnada. Dom håller på att liga emd varandra på ratserna. Juhh! men jag är med min bästis daniel varenda rast.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hela min Klass är onormal.

 

Säger inte deras riktiga namn nu.

 

Jimmy: En jävligt kort elev i min klass. han är 1,16m och går i 6:an. men han är stark som F*n och burkar slå ner sin benkkamrat ofta på lektionerna

 

Jonny:Är en konstig unge. Han blir våldsam bara man rör han. Han slog ner mig bara för att jag råkade röra han. Han gjorde så jag fick Nässblod i typ 10 minuter.

 

Ludvig: Han är en konstig typ som burkar leka homosexuel själv. Och blir utsjäld på lektionwena jämt.

 

Hela klassen: Alla i klassen (Killar) Leker Homosexuela varje dag. Dom håller på att stripa mot varnada. Dom håller på att liga emd varandra på ratserna. Juhh! men jag är med min bästis daniel varenda rast.

säkert på hela klassen (killar) att dom INTE är homo??
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...