Hoppa till innehåll

Programpizza - V.2!


swagzter
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst EDOBEM

Kanske inte ska klaga på stavning men det heter sträck o inte strek. Annars en väldigt bra hemsida, hoppas du fortsätter med den :)

Ett tips är att du kan skriva datum när du uppdaterat, jag tycker det skulle vara en bra funktion.

Redigerat av EDOBEM
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ett annat tips är att inte posta en ny tråd här för varje gång du uppdaterar sidan ;)

 

Sidan är lite för mörk egentligen tycker jag ;) Ljust ser mer professionellt ut. Prova att invertera hela färgschemat.

 

Tog Print Screen och inverterade snabbt i paint för att ge exempel på sidan inverterad.

http://i27.tinypic.com/263k2zl.png

Redigerat av MovieMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ett annat tips är att inte posta en ny tråd här för varje gång du uppdaterar sidan ;)

 

Sidan är lite för mörk egentligen tycker jag ;) Ljust ser mer professionellt ut. Prova att invertera hela färgschemat.

 

Tog Print Screen och inverterade snabbt i paint för att ge exempel på sidan inverterad.

http://i27.tinypic.com/263k2zl.png

ush den blev inte bra ^^
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ett annat tips är att inte posta en ny tråd här för varje gång du uppdaterar sidan ;)

 

Sidan är lite för mörk egentligen tycker jag ;) Ljust ser mer professionellt ut. Prova att invertera hela färgschemat.

 

Tog Print Screen och inverterade snabbt i paint för att ge exempel på sidan inverterad.

http://i27.tinypic.com/263k2zl.png

ush den blev inte bra ^^

 

Nej den var inge snygg...Usch! Hoppas du inte tar de för hårt Contox .. Jag tror jag nöjd med designen just nu :P ! MvH Alexander P12!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha, näh, nu skulle inte jag vara något vidare snäll om inte jag skulle berätta att det inte var Contox som postade det där, det var jag ;)

 

Självklart menade jag inte att du skulle ha allt inverterat så att det ser ut sådär, för att det ser inte bra ut.

 

En mörk sida ser oftast amatörmässigt ut, och speciellt din. En riktig webbdesigner kan göra mörka sidor, för att de vet hur man kombinerar olika nyanser för att det ska se bra ut.

Det enklaste är att köra med en ljus och stilren design.

 

En mörk sida ser kvav och instängd ut, medans en ljus sida ser enkel och öppen ut, vilket jag tycker speglas lite i den inverterade bilden.

Redigerat av MovieMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst EDOBEM

Kanske inte ska klaga på stavning men det heter streck o inte strek. Annars en väldigt bra hemsida, hoppas du fortsätter med den :)

Ett tips är att du kan skriva datum när du uppdaterat, jag tycker det skulle vara en bra funktion.

Stavade fel där med :/ det heter sträck och inte streck, lite småkorkad o klaga på andra när jag själv stavar fel x]

Redigerat av EDOBEM
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hehehehehehehehe :P Men jag tror jag behåller min desgin och sattsar på att lägga in så många program, länkar, mobilspel m.m som möjligt! Kan inte ni tippsa om nåra program som ni tycker jag kan lägga in på min hemsida som passar i någon av mina kategorier??? Plzz ;P .. MvH Alexander P12!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...