Hoppa till innehåll

Programpizza - V.2!


swagzter
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Hehe nu har jag lagt in Fraps och GIMP ... MvH Alexander P12! Man jag fattar inte riktigt dedär me "Hide My As" .. Va e Proxy länkar???! MvH Alexander P12!

han menar porr <_<

 

MEN OMG, ni småttingar :P

 

"Hide my Ass" syftar på proxy servers. Alltså- Om du går in på en hemsida, så loggas ditt IP. Genom att använda en proxy server så döljs ditt IP.

Eller om din dator har blockat vissa hemsidor- Då kan du gå in på proxysidan www.pimpmyip.org.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hehe nu har jag lagt in Fraps och GIMP ... MvH Alexander P12! Man jag fattar inte riktigt dedär me "Hide My As" .. Va e Proxy länkar???! MvH Alexander P12!

han menar porr <_<

 

MEN OMG, ni småttingar :P

 

"Hide my Ass" syftar på proxy servers. Alltså- Om du går in på en hemsida, så loggas ditt IP. Genom att använda en proxy server så döljs ditt IP.

Eller om din dator har blockat vissa hemsidor- Då kan du gå in på proxysidan www.pimpmyip.org.

 

jaha men 18+ saker måste ju vara porr :huh:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är inte bara innehållet som gör sidan, det är utseendet också!

Jag skulle då aldrig vilja stanna kvar på den sidan länge, för det första, om jag ska vara ärlig är bannern skitful, texten är kantig och ful och med nån ljus ram, och sen är bannern lite väl fyrkantig, jag skulle gjort så att den hade smält in i bakgrunden, den gör inte det precis mycket nu.

 

Och tja, layouten är som sagt väldigt simpel, några rutor här och där, och färgvalet är ganska uselt, hade ett program som man kunde "testa" olika färger och se om dom passade, men har inte kvar det, ska se om jag kommer på namnet.

 

Jag föreslår att du lär dig mer CSS och Photoshop.

 

Ang. Gästboken så borde du skaffa en annan och ändra färgerna på gästboken så att den passar in i rutan.

Och usch, forumet.. Ta och installera ett riktigt phpBB forum och ändra det till dina behov.

Google rutan och det hör inte hemma på en sida tycker jag, det är inte så att folk går till din sida för att söka när dom kan gå in på Google.se, ta bort det.

 

Och skaffa ett riktigt nyhetsscript i Php, kolla upp t.ex. Cutenews.

Och skaffa en ny webbhost, jag rekommenderar Byethost även om den har väldigt lite bandbredd, men i sidans nuvarande fall så tror jag inte att det behövs så mycket bandbredd.

 

Och kom inte här nu och klaga på att jag klagar, jag ger kritik.

Om ingen skulle gett kritik skulle man aldrig kunnat bli bättre.

Redigerat av Median
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är inte bara innehållet som gör sidan, det är utseendet också!

Jag skulle då aldrig vilja stanna kvar på den sidan länge, för det första, om jag ska vara ärlig är bannern skitful, texten är kantig och ful och med nån ljus ram, och sen är bannern lite väl fyrkantig, jag skulle gjort så att den hade smält in i bakgrunden, den gör inte det precis mycket nu.

 

Och tja, layouten är som sagt väldigt simpel, några rutor här och där, och färgvalet är ganska uselt, hade ett program som man kunde "testa" olika färger och se om dom passade, men har inte kvar det, ska se om jag kommer på namnet.

 

Jag föreslår att du lär dig mer CSS och Photoshop.

 

Ang. Gästboken så borde du skaffa en annan och ändra färgerna på gästboken så att den passar in i rutan.

Och usch, forumet.. Ta och installera ett riktigt phpBB forum och ändra det till dina behov.

Google rutan och det hör inte hemma på en sida tycker jag, det är inte så att folk går till din sida för att söka när dom kan gå in på Google.se, ta bort det.

 

Och skaffa ett riktigt nyhetsscript i Php, kolla upp t.ex. Cutenews.

Och skaffa en ny webbhost, jag rekommenderar Byethost även om den har väldigt lite bandbredd, men i sidans nuvarande fall så tror jag inte att det behövs så mycket bandbredd.

 

Och kom inte här nu och klaga på att jag klagar, jag ger kritik.

Om ingen skulle gett kritik skulle man aldrig kunnat bli bättre.

Jag använde byethost men det krånglade typ hela tiden men sen använde jag xthost.info sen så använde jag ripway.com som funkade finfint! Jag har tänkt väldigt mycket på att ändra bannern m.m! Har täbkt att ljusa upp hela hemsidan! Men nerrå jag ska inte klaga på din kritik..Men sen finns det juh sånna som bara kommer för at jävl**a! MvH Alexander P12!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...