kokajojsosan Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Idag fick jag mitt nya Pokémon Diamond version med posten (köpte det på tradera) Jag hade tänkt börja ett nytt spel (den förra ägaren tog inte bort sitt gamla spel) men då kom en liten ruta upp där det stog att jag inte kunde spara förrän jag hade deleteat det förra spelet. Så jag följde instruktionerna om hur man tar bort ett spel (upp + select + B ) men det funkade inte! Snälla hjälp mig! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Man ska göra det på start menyn! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 du går in i spelet och i menyn så trycker du på delete saved game (eller något liknande) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Det räcker väl att bara göra en ny och spara över? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Det räcker väl att bara göra en ny och spara över?Nej. Det går inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 kk....men så e de på alla de andra som på Sapphire,ruby o.s.v Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg