Hoppa till innehåll

Gta Iv


ronny
 Dela

Rekommendera inlägg

kanske lite dum fråga men hur spelar man GTA IV online , hittar ingen meny eller något för de :P

Du trycker på uppåtpilen så du får upp mobiltelefonen och väljer i menyn där multiplayer. Så simpelt var det :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag visste inte heller det, men sen kollade jag igenom mobilen lite. Har inte spelat online än men, men...

 

Är det nån som vet hur man använder tema och sånt till sin mobil? Man kan ju gå in på IT och ladda ner från datorerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag visste inte heller det, men sen kollade jag igenom mobilen lite. Har inte spelat online än men, men...

 

Är det nån som vet hur man använder tema och sånt till sin mobil? Man kan ju gå in på IT och ladda ner från datorerna.

Jag är inte helt säker men jag tror du måste få en nyare mobiltelefon först.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du kan ändra om du vill att mobilen inte ska låta/vibrera, bara vibrera, bara låta vibrera och låta. Och så kan du välja mellan såna där pip-pip signaler.

 

Detta gör du genom att ta upp mobilen, välja meny och sen Option.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du kan ändra om du vill att mobilen inte ska låta/vibrera, bara vibrera, bara låta vibrera och låta. Och så kan du välja mellan såna där pip-pip signaler.

 

Detta gör du genom att ta upp mobilen, välja meny och sen Option.

Men du får en ny telefon av playboy x senare i spelet och på den kan du ha realtones och byta teman och grejer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...