Boffaroffe Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Hur stängs datorn av? Kommer det upp ett felmeddelande? Ett Blue Screen of Death? Eller stängs den bara av helt utan anledning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FD_2 Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Jag har samma problem men min stänger av sig lite när den vill!! Den har ett konstigt läte innan den stänger av sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Welcome to America *pang*. Bortsett från det, beror oftast på överhettning. Vad har du/ni för processor? Förövrigt borde underklockning hjälpa, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 2 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 (redigerat) Poison:jag har en intel pentium 1.8 / 2.8 (2.8 tror jag det var) dual core Boffaroffe:Den stänger bara av sig *PANG* xD ingen varning eller nåt, inte "Blue screen of death" häller... Redigerat 2 Maj 2008 av Contox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 ja hade samma problem. fast det va mitt nättagregat som hade glap i sladdarna. så den stängdes av av sig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Poison:jag har en intel pentium 1.8 / 2.8 (2.8 tror jag det var) dual core Boffaroffe:Den stänger bara av sig *PANG* xD ingen varning eller nåt, inte "Blue screen of death" häller... Ditt gfxkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Hade samma problem med min laptop, den blev överhettad. T.o.m när jag spelade Tibia, var nåt fel med moderkortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 3 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Poison:jag har en intel pentium 1.8 / 2.8 (2.8 tror jag det var) dual core Boffaroffe:Den stänger bara av sig *PANG* xD ingen varning eller nåt, inte "Blue screen of death" häller... Ditt gfxkort? om du menar grafikkort som jag tror du menar så har jag redan testat att byta det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Ja, men om du böt till ett skitigt kort så hjälper det inte så pass mycket. Uppdatera drivturitnerna till moderkortet, grafikkortet och proccessorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Tracking Cookies är inget farligt Det bara kommer fram i datan när du loggar in eller nåt. Min pappa sa det.. En gång när jag tog bort 12 tracking cookies så försvann mina lösen Så sidan kommer ihåg din ip och dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Tracking Cookies är inget farligt Det bara kommer fram i datan när du loggar in eller nåt. Min pappa sa det.. En gång när jag tog bort 12 tracking cookies så försvann mina lösen Så sidan kommer ihåg din ip och dig Vad i _h*lvete_ har tracking cookies med detta att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 samma sak hände me mej! ja jorde t.om ett ämne om de http://www.fuska.se/forum/index.php?showtopic=59036&hl= de försvann när ja bytte fläkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.