duharsvamp Skrivet 7 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 vi på fuska just nu som vill ha mer tjejer på fuska då kan vi ju bara tipsa te.x tje-kompisar, tjejer man känner osv? JA DET är sant men alla som jag käner hatar fuska.se!!!!!!!! DOM GÅR BARA IN PÅ FUSKA.NU!!!!!! :evil: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 (redigerat) Haha, tomt är det. Tjejer har ett liv grabbar. XD Men ändå några finns det: Draghon, wildwolf, Apelsin och GaaraOfSand t.ex. Redigerat 7 Maj 2008 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Fuska.se är sen sån j*vla härlig sida :). Man pratar inte bara om spel utan man kan prata om allting. Dessutom finns det så sköna människor här ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fhizes Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 För att tjejer bryr sig inte så mycket om spel eller fusk .. Som movieme sa det är bara fjortisar .. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 pratar aldrig om spel på denna sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nubcaek Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Fuska.se är sen sån j*vla härlig sida :). Man pratar inte bara om spel utan man kan prata om allting. Dessutom finns det så sköna människor här ;)HAR DU TAGIT DROGER? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 hähähäh :wacko: hur visste du? :wacko: :wacko: :wacko: men nej.. xd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iamnotsohappy Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Är inte apelsin bästa tjejen på sidan?<3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Är inte apelsin bästa tjejen på sidan?<3Some one is in love? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Vad jag sett (behöver INTE vara verkligt) så surfar killar mer på forum och dylikt, medans tjejer använder skit som lunarstorm, bilddagboken, msn o.s.v. :P Pfff!! Lika mkt killar som tjejer på bdb och msn tycker jag! :D lunar är la 11å¨ringaer i ren almänhet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolgirl97 Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 jag är tjej !!!!!!!!!! :cool: :cool: :cool: :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 jag är tjej !!!!!!!!!! :cool: :cool: :lol: :lol: Seriöst? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.