Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Jag har haft denna datorn med windows vista nu ett tag och den har funkat skitbra, specielt till WoW etc men nu helt plötsligt är den jätte seg och WoW laggar som om det vore på min gamla dator som har 256mb ram minne

Inte bara WoW är segt utan hela datorn, jag kan inte ens lyssna på en låt eller nått på youtube för att det ska hacka och stanna ibland. Och nyss så hängde den sig i kanske 3 minuter så står det svarar inte och så laddar det, skärmen blir typ ljusare.

Jag kan ha inställningarna på wow på det lägsta / högsta laggar likadant hur jag än gör

misstänker att det är nått virus troligtvis trojan men jag kan inte få bort det. finns det nån som vet hur man får bort viruset eller om det är något annat fel?

Redigerat av Wrickedbones
Gäst Fhizes
Skrivet

1 svar ... FORMATERA!!

Men om du inte vill formatera så får du vell skaffa tuneup eller nåt sånt ha bra virus program med.

Gäst robloxSpelare
Skrivet (redigerat)

Det här låter som min dator fast den är bara seg men man blir inte så arg.

Redigerat av robloxSpelare

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...