Ja, svara på detta ni!
Själv tycker jag att Family Guy äger skiten ur Simpsons..
Ja, svara på detta ni!
Själv tycker jag att Family Guy äger skiten ur Simpsons..
Finns redan ett antal liknande trådar, men eftersom detta är första omröstningen låter jag den vara kvar tills vidare.
Själv tycker jag Simpsons är en relativt dålig serie, inget drag i deras skämt. De verkar väldigt rädda för att använda en gnutta våld, förelämpa personer och liknande. Inte så kul då.
Family Guy är rolig om man är kunnig om USA och om man är lite äldre och förstår mer av samhället etc, mycket smarta skämt. Tycker själv den är mycket bättre än simpsons.
Fast jag tycker den geniala serien South Park spöar både dessa. De har ett budskap i alla avsnitt som de förmedlar på ett komiskt sett. Dock kan de ta bort Kenny, allt relaterat till honom är bara barnsligt och tråkigt.
BÅDA ÄGER!!!!!!!!!!!!!!
Kan inte göra annat än att hålla med Xade. Family Guy har mycket smarta skämt faktiskt och de är inte rädda för att driva med nån kändis t.ex. Vilket är helt underbart.
Jag har däremot inget emot Simpsons alls, jag tycker det är ganska bra faktiskt. Dock är Family Guy grymt mycket bättre och för att inte tala om South Park.
Family Guy > South Park > Simpsons
Nån moderat som kanske orkar lägga in SOuth Park i omröstningen efter så många gillar det mer :D
simpsons
The Simpsons
Family Guy har lite mer "hårda" skämt, vilket jag inte gilar jätte mycket. Så The Simpsons...
↗ till inläggetEtt väldigt bra exempel på varför Family Guy är bättre hittas ovan.Family Guy har lite mer "hårda" skämt, vilket jag inte gilar jätte mycket. Så The Simpsons...
↗ till inläggetÄr säkert kul i tonåren, men jag är ju inte så "stor" än, så Simpsons är fortfarande min favorit.↗ till inläggetEtt väldigt bra exempel på varför Family Guy är bättre hittas ovan.Family Guy har lite mer "hårda" skämt, vilket jag inte gilar jätte mycket. Så The Simpsons...
Jag tycker simpsons.
Family guy har enligt mig för många "dirty jokes"
Family Guy, bättre skämt och mer extremt.
↗ till inläggetModerater verkar vara överskattade här, VARFÖR I h*lvete TROR NI ATT MODERATER ÄR SOM JESUS!?Nån moderat som kanske orkar lägga in SOuth Park i omröstningen efter så många gillar det mer :D
båda 3ger
Family Guy är bättre, fast båda äger ändå.
↗ till inläggetNån moderat som kanske orkar lägga in SOuth Park i omröstningen efter så många gillar det mer :D
Okej då, lägger till South Park som alternativ.
Men det heter moderator ^^
Glömer alltid bort att det är moderator..
On-Topic Simpsons,kort och gott.
Off-Topic:Logfan,du kan faktiskt trycka på "ändra" på ditt inlägg.
Bara South Park av de här jag kollar på.
↗ till inlägget"Kort och gott" suger på forum. De visar snarare att du inte vet varför Simpsons är bättre än Family Guy.On-Topic Simpsons,kort och gott.
Off-Topic:Logfan,du kan faktiskt trycka på "ändra" på ditt inlägg.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in