Gäst Anta Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 jag fattar inte riktigt 50 poäng är ett guld poäng hur många poäng är bronspoäng och hur många poängär silver? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Det finns enn massa såna här trådar och föressten ska du skriva sånt här i Fuska.se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 plus att det står vad dom är värda om du trycker på växla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Tråden är helt värdelös. Den borde låsas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Det finns enn massa såna här trådar och föressten ska du skriva sånt här i Fuska.se! sorry ra men det står bara att guldpoäng är värt 50 sen står det att brons poäng är värt 0,3 av en poäng och att silver poäng är värd 0,6. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Jag förstår att du kanske har problem med hur mycket värdet är men så är det för mej med! Jämt när jag tänkt växla till bronspoäng så funkade det inte men när jag testade med 5 blev det 3 stycken brons poäng! Så mycket vill jag inte ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 det går inte att växla brons poäng jag har själv prövat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 jo det gör det för mig iallafall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 det går inte att växla brons poäng jag har själv prövat Hur fick du då din bronspoäng du har nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Jag tror han menar att växla bronspoäng till vanliga poäng! Jag kunde själv inte göra det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Jag kan inte växla vanliga till brons... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Jag har samma problem men det ska stå i fuska.se forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.