ThaNooB Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Ja, jag försökte ladda ner låtar mm. till min mobil, men den klarar inte det. Så var köper jag ny mobil? PS. För er som inte visste så är detta på GTA IV!!! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Ja, jag försökte ladda ner låtar mm. till min mobil, men den klarar inte det. Så var köper jag ny mobil? PS. För er som inte visste så är detta på GTA IV!!! ;) Du kan inte köpa en ny mobil, men du får den av playboy X vilket är rätt så sent i spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 2 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Tack för hjälpen! :) Bara en liten stund efter att jag kollat ditt inlägg så fick jag mobilen. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Efter hur många % av spelet får du den nya mobilen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 2 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Efter ungefär 22%, iaf för mig. Jag kollade och då stod det 22% fast det var igår. Men ungefär 22-26% skulle jag gissa på... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 OK, snart för mig alltså. Gör man ett uppdrag för Faustini, Roman, Little Jacob eller vem är det man gör uppdraget för för att få den nya mobilen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 2 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 (redigerat) Man får mobilen av Playboy X . Han finns på tredje ön (den andra stora). Det är nog ganska långt kvar för dig tror jag... När man får mobilen så har man redan dödat Faustin för länge sen . Tryck "Start" gå till den tredje saken från vänster, där men crimes och sånt. Där det står hur många kills du har, hs och även hur många procent av spelet du har klarat... Redigerat 2 Maj 2008 av ThaNooB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg