CrazyBarrie Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Där man ser vilken tid man lägger in sitt bidrag den "klockan" går 1h efter ^^ är det bara för mig eller för andra också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Där man ser vilken tid man lägger in sitt bidrag den "klockan" går 1h efter ^^ är det bara för mig eller för andra också? Det har inte automatisk ställts in från vintertid till sommartid, jag tror du kan göra det i din profil/inställningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 2 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Där man ser vilken tid man lägger in sitt bidrag den "klockan" går 1h efter ^^ är det bara för mig eller för andra också? Det har inte automatisk ställts in från vintertid till sommartid, jag tror du kan göra det i din profil/inställningar. jaha ok tack =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Där man ser vilken tid man lägger in sitt bidrag den "klockan" går 1h efter ^^ är det bara för mig eller för andra också? Det har inte automatisk ställts in från vintertid till sommartid, jag tror du kan göra det i din profil/inställningar. jaha ok tack =) Inga problem, funkar det inte så hör av dig till admin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 (redigerat) det har jag aldrig lagt märke till. Jag har iaf inte ändrat något och det går rätt. Redigerat 4 Maj 2008 av KaramellKing Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 det har jag aldrig lagt märke till. Jag har iaf inte ändrat något och det går rätt. Ja, men det kanske inte fungerar för alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.