vviicckkee Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Hej jag har precis installerat gta san andreas När jag kommer in i spelet går allting jätte fort :/ Min gubbe sprang till och med av sig självt i början tills jag dog. är det nån inställning man ska ändra? btw jag testade sätta på slowmotion fusket men det gör bara att det går lite saktare men inte som det ska vara p.s ja spelar på PC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nizze10 Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Har du för snabbt grafik kort? :lol: Har du i skivan när du startar det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Hej jag har precis installerat gta san andreas När jag kommer in i spelet går allting jätte fort :/ Min gubbe sprang till och med av sig självt i början tills jag dog. är det nån inställning man ska ändra? btw jag testade sätta på slowmotion fusket men det gör bara att det går lite saktare men inte som det ska vara p.s ja spelar på PC Gå in på Options och ändra hastigheten vet ja? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Har du för snabbt grafik kort? :lol: Har du i skivan när du startar det?Lol, det går inte direkt att starta ett spel utan skiva.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vviicckkee Skrivet 3 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Gå in på Options och ändra hastigheten vet ja? vet du var på options man ändrar det kan inte hitta det :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nizze10 Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Klcika på ESC när du är i spelet och kör, så skall du hitta 'Options' nånstants :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg