Jote Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 (redigerat) Varje gång jag försöker sätta in en video från Youtube så står det ''We're sorry, this video is no longer available'' fast när jag går in på youtube.com går det att se videon. Vad exakt är det som inte funkar och hur ska jag få det att funka? Det har bara funkat på en video och jag hade inte gjort nåt speciellt. Det blir så här när jag sätter in den: Vet nån vad jag ska göra för att få det att funka? Redigerat 2 Maj 2008 av ArsenalGeek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 (redigerat) Det betyder att envändaren som lagt upp videon, har tagit bort den. Så det går inte att kolla på den. Redigerat 2 Maj 2008 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 2 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Det betyder att envändaren som lagt upp videon, har tagit bort den. Så det går inte att kolla på den. Men det går ju kolla på hemsidan, och knappast att det blir så med alla videor jag försökte lägga upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Det betyder att envändaren som lagt upp videon, har tagit bort den. Så det går inte att kolla på den. Men det går ju kolla på hemsidan, och knappast att det blir så med alla videor jag försökte lägga upp? Men asså, du måste göra något fel, för att om det går att se den på hemsidan, så bör det gå att sätta in den här & se på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 2 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Jag skriver så här [youtube.] koden till videon [/youtube.] fast utan punkter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Youtube-taggen är en tag som förvandlar IDn till en direktlänk till SWFen. Den drar alltså av http://www.youtube.com/watch?v=OTN2fFgb17s.swf Prova gå dit och trycka på start, fungerar inte, så det kan omöjligen fungera här. Det kan vara så att det är en åldersbegränsad video, eller att youtube har flaggat den för något, eller att youtube stängt av funktionen att se den därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 (redigerat) Redigerat 3 Maj 2008 av GunsNroses Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 3 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Men jag har försökt sätta in 7 videor typ och bara en enda har funkat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.