Hoppa till innehåll

Hjälp Med Downgrading


Gäst TheWho

Rekommendera inlägg

Gäst TheWho

Jo hej!

 

Idag var jag ute och gick vid gatan och vad får jag se liggandes på marken? Jo, en virtuell CD med GTA San Andreas. Jag tog såklart upp den och installerade det när jag kom hem.

 

Sedan för att kunna köra SA:MP så måste jag ju ha version 1.0 men spelet jag hittade på gatan var av version 1.01. Alltså måste jag downgrada, hur ska jag gå tillväga för att göra detta? Har testat med "GTA SA Patcher" men den kunde inte verifiera min version.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Poison

Simpelt, ladda ner crack för version 1 oavsett vad din version är, kopiera EXEn från RAR/ZIP till GTA-mappen, låt den skriva över och sen ska det fungera.

 

Hade själv 2.0, som lades till alla nyare versioner av GTA. 2.0 var No More Hot Coffee, som gjorde så att man inte kunde använda mods eller köra SA-MP, fixade sig via crack dock.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TheWho

Simpelt, ladda ner crack för version 1 oavsett vad din version är, kopiera EXEn från RAR/ZIP till GTA-mappen, låt den skriva över och sen ska det fungera.

 

Hade själv 2.0, som lades till alla nyare versioner av GTA. 2.0 var No More Hot Coffee, som gjorde så att man inte kunde använda mods eller köra SA-MP, fixade sig via crack dock.

Aha, så det var så enkelt. >.< Nu känner jag mig riktigt dum. :(

Tack för hjälpen iallafall. :-D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...