Hoppa till innehåll

Is Hockey Vm 08


xSaaamii

Rekommendera inlägg

Finland förlorade emot Ryssland med 4-0 .SKAM! :(

 

Man får dock fortfarande hoppas att ett mirakel gör så att sverige slår Kanada :D

Ja, hoppas får man alltid göra, så jag ska hålla på Kanada då vinner Sverige ;)

 

Ja matchen blåsten igång för 3 minuter sen nu inget mål hittils :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 83
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Så ruttet :lol:

5-4 slutade matchen, men om jag ska vara ärlig så tyckte jag att det gick ovanligt bra för Sverige, jag trodde aldrig att matchen skulle sluta så jämt. Sverige vs Kanada= 4-5.

 

Jaha men i allafall så är det brons match Sverige vs Finland ikväll kl. 21.00 nån som ska kolla, jag ska det iallafall.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så ruttet :lol:

5-4 slutade matchen, men om jag ska vara ärlig så tyckte jag att det gick ovanligt bra för Sverige, jag trodde aldrig att matchen skulle sluta så jämt. Sverige vs Kanada= 4-5.

 

Jaha men i allafall så är det brons match Sverige vs Finland ikväll kl. 21.00 nån som ska kolla, jag ska det iallafall.

Tittar just nu, står 2-0 till finland :( går väl relativt dåligt jämfört mot canada.

Redigerat av KaramellKing
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så ruttet :lol:

5-4 slutade matchen, men om jag ska vara ärlig så tyckte jag att det gick ovanligt bra för Sverige, jag trodde aldrig att matchen skulle sluta så jämt. Sverige vs Kanada= 4-5.

 

Jaha men i allafall så är det brons match Sverige vs Finland ikväll kl. 21.00 nån som ska kolla, jag ska det iallafall.

Tittar just nu, står 2-0 till finland :( går väl relativt dåligt jämfört mot canada.

 

Ja, men Finlands mål var ju bara tur..

Men Sverige har nu fått stora mål chanser, men det är ju en till period, så allting kan hända.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

två ord:j*vla SUMPSPEL

 

sverige spelade skit :P.om man jämför mot kanada och så hade dom många chanser på mål.Dock måste man ju säga att finlands målvakt var rena hjälten.vilka räddningar han gjorde.

Ja, men pucken som gled sakta mot mål, den var på gränsen när han slog bort den, man kan ju säga att han hade en del tur med sig.

 

Men iallafall så börjar finalen om en timma, Ryssland vs Kanada, jag håller på Kanada.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det står 3-1 till Kanada just nu, mot Ryssland i VM-finalen. Ryssland tog ledningen men Kanada vände.

 

OBS, OBS, OBS! DE SÄMSTA SVENSKA DOMARNA PÅ ISEN. mARCUS VINNERBORG OCH CHRISTER LÄRKING.

Redigerat av Easton
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man får hoppas att ryssland tar sig samman och krossar de J*v*a Kanadensarna är så trött på att de vinner vartenda Vm! För övrigt så var det bra att finland vann över sverige igår Finlands målvakt var bäst ! :D 4-0 Målet var snyggt rakt i krysset :D

 

4-3 Till kanada i tredje perioden. Hoppas ryssarna vinner!!!!! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man får hoppas att ryssland tar sig samman och krossar de J*v*a Kanadensarna är så trött på att de vinner vartenda Vm! För övrigt så var det bra att finland vann över sverige igår Finlands målvakt var bäst ! :D 4-0 Målet var snyggt rakt i krysset :D

 

4-3 Till kanada i tredje perioden. Hoppas ryssarna vinner!!!!! :D

4-4 nu. Målskytt: Ilya Kovalchuk. Han blev ganska glad!

 

Faktiskt så vill jag ha straffar. Då kanske man lär sig lite finter.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

4-4 nu Snacka om kul :D :D :D

 

Förlängningen börar snart hoppas att ryssarna använder sin kedjan med ovetchjin Och de andra superspelarna.<3

 

Go Ryssland !

Hoppas på Kanadensarna. Vill att det ska avgöras med straffar.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...