xSaaamii Skrivet 18 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 5-4 Till ryssland. Ryssland Vm guld 08 !!!!!!!!! :D :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Ilya Kovalchuk avgjorde i Sudden Death. поздравляю Ryssland! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 19 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Antar att det bara är för någon moderator att låsa tråden nu efter som att Vm 08 är slut. Tack för alla svar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 (redigerat) Ryssland kommer antagligen vinna VM. Spåman elr :P Redigerat 19 Maj 2008 av EDOBEM Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 19 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Ryssland kommer antagligen vinna VM. Spåman elr :P Klart man inte behöver vara en spåman för att lista ut att ryssland skulle vinna kolla bara Deras spel de spelade underbart bra under VM :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Ryssland kommer antagligen vinna VM. Spåman elr :P Klart man inte behöver vara en spåman för att lista ut att ryssland skulle vinna kolla bara Deras spel de spelade underbart bra under VM :D Där kan jag hålla med,fy f*n vilket spel av Ryssland.Helt otroligt hur de vände.I början så var Kanada helt överlägsna,sedan kom ryssarna sakta men säkert tillbaka och vann. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 19 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Det stog väl 3-1 Till kanadensarna i första perioden och precis som KaramellKing sa så vände ryssarna spelet emot ett sådant jättelag som kanada det är beundransvärt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Jag som höll på Kanada, hm, jag sa ju att varje lag jag håller på förlorar, och jag höll ju på Sverige under Sverige vs Finland och vilka van ? Jo Finland, jag höll på Kanada under Ryssland vs Kanada och vilka van? Jo Ryssland, det är något skumt i det hela. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 19 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Finland var värda att vinna Finland-Sverige matchen de spelade mycket bättre samma med ryssland-kanada matchen :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Berg Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 SVERIGE FTW! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 20 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Vm Över NU Ber Ngn Moderator Låsa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Anmäl om ni vill ha något låst... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg