Hej, jag har just börjat spela Battlefield 2 och jag har typ gått upp 2 grader eller nåt.
Men de graderna kommer inte upp i BFHQ.
Samma sak med utmärkelser.
Snälla hjälp.
Vill spela spelet som det ska funka.
Tack på förhand
Hej, jag har just börjat spela Battlefield 2 och jag har typ gått upp 2 grader eller nåt.
Men de graderna kommer inte upp i BFHQ.
Samma sak med utmärkelser.
Snälla hjälp.
Vill spela spelet som det ska funka.
Tack på förhand
detta problem har hänt mig med! jag vet tyvärr inte hur man ska göra för att de ska komma upp.
De kommer upp efter nån månad. EA kan inte göra ett skit, så de fuckar upp allting som vanligt.
dom 2 första rankerna kommer inte fram i bf2 hq...
Det har hänt mig med: jag har spelat i två månader snart och fått medaljer i bl.a pistol skytte men inget visas har typ fått 5-10 utmärkelser
Uppdateringarna sker inte särkilt fort..
Men för mig räcker det om man stänger av och sätter på några gånger.
Spelar du på rankade servrar etc? Det kan nog vara problemet att man __INTE__ spelar på rankade servrar..
Jag spelar på rankande servrar
Hänt mig också, spelar på rankade servrar, fått typ 7 medaljer men ingen av dom har visats på bfhq =/
Ni spelar väl inte på rankade servrar då , det måste vara felet :huh:
Jag kör på rankade servrar
Dom som kör på samma server har nyare vapen och så
tex det nya sniper-geväret
↗ till inläggetHänt mig också, spelar på rankade servrar, fått typ 7 medaljer men ingen av dom har visats på bfhq =/
Så har det typ blivit för mig med jag har fått midaljer men de kommer inte upp ??
hur spelar man online (jag vet hur man kommer in till online spelen och spelade men sen bara stängs det av utav punkbuster vad ska man göra???
jag har ett annat problem men nästan likadant jag har gått upp en grad men kan inte välja något nytt vapen!
vad ska man göra ?
Man kan inte bara gå upp i grader
Man måste typ kriga as mycket för att få ett vapen
har du patch 1.41? funkar punkbuster? spelar du på rankade servrar? dessutom kan man inte låsa upp vapen förens i andra graden. kolla detta o se om det funkar.
det fungerar nu, men det laggar :(
↗ till inläggetdet fungerar nu, men det laggar :(
men det är för att du har en dålig internett connection. du kan minska lagget om du stänger av program och sånt som uTorrent, din brandvägg (rekomenderas ej!) eller så kan du ansluta en sladd från det trådlösa om du har ett trådlöst.
har inte trådlöst :unsure:
Men asså ni måste ju spela på rankade servrar...(jag säger inte att ni inte gör de)
Men asså direkt efter att ni får utmärkelserna/rankerna så kan ni inte disconnecta (abryter anslutning, lämnar servern) för då så registreras inte era poäng ni måste köra färdigt omgången först.
Hoppas att de hjälpte :P
Oj men vafan blev kopplad till fel sida xD
Men asså ni måste ju spela på rankade servrar...(jag säger inte att ni inte gör de)
Men asså direkt efter att ni får utmärkelserna/rankerna så kan ni inte disconnecta (abryter anslutning, lämnar servern) för då så registreras inte era poäng ni måste köra färdigt omgången först.
Hoppas att de hjälpte :P
MEN FÖR I h*lvete IGEN <_< :angry:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in