Chainsawkitten Skrivet 20 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Okay, nu är det ju så att jag är rentav sjukt dålig på CSS kodning ;) http://i31.tinypic.com/34qvgpy.png Då får vi hoppas att jag inte är riktigt lika dålig. =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 So what's the next step? Ska jag vänta och se om dina kodningserfarenheter täcker det eller äre något mer jag ska fixa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 20 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 (redigerat) So what's the next step? Ska jag vänta och se om dina kodningserfarenheter täcker det eller äre något mer jag ska fixa?Behöver ju lite knappar också (Post Reply, BB-kod etc.). Men jag ska se hur det fungerar med min kodning först. =P EDIT: Nu har jag dock rätt ordentligt med läxa så det får vänta... Redigerat 20 Maj 2008 av Chainsawkitten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 i värsta fall kan jag fixa skiten med CSS och annat välbehövligt... börjar bli mkt mindre skolarbete, får se om jag postar nån design själv eller inte, i vilket fall som helst är det bara säga till om det behövs hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 19 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Jag har haft mycket skolarbete och när sommerlovet började så var jag borta så därför har jag inte kunnat göra något. Men jag ska börja koda designen till sidan. Den jag gick på blev: http://i26.tinypic.com/2a7bj9f.png Det jag också behöver är bilder till BB-koden och Post Reply och sådant. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Köp och sälj förbud på forumet, låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg