fgu Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 hej jag har fastnat där man ska döda luna. jag är där efter det faller ned stenar. fattar inte hur man klår henne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msa Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 hej jag har fastnat där man ska döda luna. jag är där efter det faller ned stenar. fattar inte hur man klår henne hade också svårt med det men köp PDA om du inte redan har det och samla sedan skruvar och skut på henne och när du får slut ammo så köp bara nytt med PDA:n men jag fick sitta i 4 timmar innan jag klarade hon. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finnur Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 att besegrar luna är skit enkelt jag samlar på skruvor så att jag kan köpa mer kraftiga vapen. B) så att jag besegra henne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 25 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 loool men jag har redan redan klarat av hela spelet men nu kommer jag till LUNA!! hon e lite oslagsbar skoja hon e lätt jag vill köpa RYNO den är bra har typ 24275 skruvar eller mindre ooh det tar tid för fixad 90000 skruvar !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 menar 9990000 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Yup! Luna är f*n lättare än dom där robotarna ibörjan av spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
avatar22 Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 luna är svårast jag har också fastnat där:P och jag har redan en PDA + massor av skruvar och alla vapen som finns just då men det är att jag inte klarar henne det går inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 Peppra på henne och undvik stenarna så går det bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 Jag dödade luna cirka 10-20 minuter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 http://www.gamefaqs.com/boards/genmessage....;topic=45186634 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ratche Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 http://www.gamefaqs.com/boards/genmessage....;topic=45186634 Har ni problem med Luna så gör så här! Först åker du till Metalis och går till stället med titanium bolten är sen ta boltsen och åk med teleporten tillbaks till ditt skepp. Åk sen till Dayni Moons och samla ihop till 12X. Åk sen tillbaks till Metalis och aktivera teleporten och sen är du där du skulle få titanium bolten ta pengerna och åk till Dayni Monns igen och ta boltsen i början. Gör så många gånger och du får mer än 400000 bolts varje gång!!! Köp sen Ryno och uppgradera sen till Rynocerator och sen kommer Luna att bli Super Duper lätt!!! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg